کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 16 / 3 / 1394برچسب:, توسط علی

نگران نباش ، ``حالِ من خوب است `` . بزرگ شده‌ام ........


دیگر آنقدر کوچک نیستم که در دلتنگی‌‌هایم گم شوم ..!


آموخته‌ام این فاصله ی کوتاه، بین لبخند و اشک ، نامش `` زندگیست `` ...


آموختم که دیگر دلم برای `` نبودنت `` تنگ نشود.


راستی، دروغ گفتن را نیز، خوب یاد گرفته‌ام ...!!


`حال من خوب است `` ... خوبه خوب ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

parimah
ساعت19:40---2 تير 1394
دردم این است که باید پس از این قسمت ها
سال ها منتظر قسمت آخر باشم
.


parimah
ساعت19:40---2 تير 1394
رد پای زرد پاییز / باز میون لحظه هامه
قطره های سرد بارون / دوباره رو گونه هامه
ابرای سیاه غصه / آسمونمو پوشونده
دیگه خورشیدی ندارم / داغ تو اونم سوزونده


atefeh
ساعت10:06---30 خرداد 1394
عِشقـ ...

نَهـ پولْـ میـخوآد

نَهـ زیبآییـ

وَ نَهـ هیچْـ چیزِ دیگهِـ

فَقَطْ دوُتـآ آدَمْـ میـخوآد

تَأکیـد میکُنَمْـ دوُتآ آآآآآآآآآآآدَمْـ میـخوآد


atefeh
ساعت11:16---29 خرداد 1394
✔✔ بـــہ احــتـرام مُــدل هــایــے ڪـــہ الــآن دارن ✔✔
⌁⌁ مَـــــشــق مــیـنـویــسـن یــڪ دیــقـــہ ســـــڪـــــوت ⌁⌁
هــــــHEHـــــــہ


parimah
ساعت11:08---29 خرداد 1394

فقط برای دلخوشی!


جیب تمام مکالمه امروزت را گشتم.


به دنبال یک دوستت دارم الکی.


نبود که نبود..


parimah
ساعت9:15---26 خرداد 1394
علی تو کوجایی

parimah
ساعت11:41---24 خرداد 1394

پاسخ:چی شده اجی جونم


parimah
ساعت11:40---24 خرداد 1394
چه ساده دل شکست با یک نقطه گفت برو. . . .
و چه عاشقانه میشد که نقطه را بالا میگذاشت و میگفت نرو...




parimah
ساعت11:39---24 خرداد 1394
روزي عشق از دوستي پرسيد تفاوت منو تو در چيست؟ دوستي گفت
من ديگران را به سلامي آشنا ميكنم تو به نگاهي
..... من آنان را با دروغ جدا ميكنم تو با مرگ


parimah
ساعت9:12---20 خرداد 1394
بر مزارم گریه کن اشکت مرا جان میدهد

بوسه هایت بوی عشق بوی باران میدهد

دست بر قبرم بکش تا حس کنی مرگ مرا

دست هایت درد هایم را تسلا میکند


parimah
ساعت12:10---19 خرداد 1394
بسمه سیرم

غرورم رو شکسته عشق ..... در جایگهی پستم



مثل آشغال بی مصرف ..... فقط در گوشه ای هستم



نگاهم رو به فردا نیست .... به دیروز هم بدهکارم



دیگه خستم از این هرروز .... از این احساس و افکارم



نمیخوام بیش از این باشم ....دیگه از بودنم سیرم



با اینکه جوون اما ....تو احساس خودم پیرم.





parimah
ساعت12:53---17 خرداد 1394
تلخ اســــت شــــــب خـــــواب کســـــی را ببیــنی

که تمام وجودت اســـــــت امادستش

در خواب در دست دیگــــــــــــری است...✘


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 532
بازدید کل : 31760
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک